2 Aralık 2011 Cuma

Herşey yolunda...

28. haftayı tamamladım. Kendimi çok iyi ve sağlıklı hissediyorum. Mide yanmalarım ve aldığım 11 kilo dışında bir şikayetim yok diyebilirim. 29 kasımdaki son doktor kontrolümüzde her şey yolundaydı. Oğluşum yaklaşık 1500 gr ve 39 cm olmuş. Gelişimi gayet iyi. Ben de son 1 ayda sadece 1,5 kilo almayı başarmışım. Artık daha çok protein ve kalsiyum ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum.

Bu arada ablamın ani ve tantanalı doğumu ile güzel Leyla’mıza kavuştuk. Ah o koku yok mu o koku. Bir an önce oğluma kavuşma isteğimi öyle depreştirdi ki. Leyla'nın doğumu sonrası Ankara'da geçirdiğim 5 gün benim için hem hazırlıklarımlarımdaki eksiklikleri farketmem hem de bebek bakımındaki acemiliğimi atmam adına güzel bir süreç oldu .

Zeynep kuzusu rutin hayatına devam ediyor. Ortalama bir çocuk kitabında yer alan bir çok kelimeyi okuyabildiğinden daha önce okumadığımız kitapları da okuyup anlayabiliyor artık.

Okuldaki öğretmenleri ile yaptığım son görüşmelerde duyduklarım harikaydı. Resim konusunda yetenekli olduğu ve desteklenmesi gerektiğini söyledi sınıf öğretmeni. Çocuk ve sanatla ilgili birkaç kitap aldım, daha önce okuduklarımı da tekrar gözden geçireceğim. Farklı boyalar,boyama zeminleri temin etmeyi düşünüyorum en kısa zamanda.

Drama öğretmeni ise kaba motor becerilerinin, esnekliğinin çok iyi olduğunu, boy avantajını kullanarak, voleybol, yüzme gibi alanlarda başarılı olabileceğini söylediler. Bilen birilerinden bu tür yönlendirmeler almak insanın önünü açıyor. Bakalım bizim kuzu tercihini ne yönde kullanacak.

Önümüzdeki yıl ana sınıfına başlayacağından yılbaşından sonra okul kararımızı yavaş yavaş netleştirmemiz gerekiyor. Bu konuyu çok da dert etmiyorum açıkçası. Sanem'in önerdiği, onunla aynı okulda çalışan ve Zeynep'in dönemine denk gelecek öğretmen arkadaşı ile tanışmayı planlıyorum. Etrafımdaki her anne-baba gibi biz de özel okul-devlet okulu ikilemindeyiz bu aralar. Her ikisinin de artı ve eksileri arasında gidip geliyoruz. En önemli kriterim Zeynep'in de seveceği, içindeki öğrenme coşkusunu köreltmeyecek, okula olan sevgisini koruyabilecek, işini ve çocukları gerçekten seven bir öğretmen bulabilmek.

Hiç yorum yok: